carry on as if nothing really matters

Sitter och små pysslar med lite presenter till mina kära studenter, hahah det rimmade ju.. Det går iallafall sådär men tycker att jag har lycktas hitta på en roligare gåva en dom flesta. Vi får se om dom blir glada. Väntar också besök, Erre är nämligen påväg hit, vi ska ta årets första nattdopp. Kommer förmodligen vara svinigt kallt men det går att härda. Gruvar mig redan. Förövrigt är jag överdrivet pigg, har lyckets vänt på dygnet totalt. Tvingade mig själv att sitta uppe hela natten igår, hade energidryck till min hjälp. Vet dock inte varför jag tvingade mig själv till det. Brist på annat att göra kankse. Blir uttråkad så fort.

 

På fredag är det utgång som gäller, har laddat upp med lite blandade saker, lite bubbel, lite vin och lite öl. Peppar sönder mig själv. Tror sommaren gör mig till en alkis. Dagen efter åker vi till stockholm, äntligen säger jag bara. Vill ut på äventyr. Tänker inte ligga hemma en sekund denna sommar, har massa planer som ska hålla mig sysselsatt. Inge stora planer dock. Mer som bilbingo, nattbad, skarreborre, kärringkvällar med pefsen, mini roadtrips, jobb, ridturer, promenader, utflyckter, picknickar, strandhäng och miljontals andra saker. Bara pengarna klirrar in som dom ska kommer även den här sommaren bli bra. Nej nu får erre ta och dyka upp snart så jag kan sluta med mitt tomskrivande. Kanske ska ta och fortsätta fixa med presenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0