IPHONE 4 CASES

Nu pallar jag inte sitta stilla nå mera, har legat i sängen PRECIS hela dagen. Erkänner att det har varit extremt skönt. Men nu börjar mitt spring i benen ta över och jag måste göra någonting. Synd att min söta kisse ligger och sover så sött på min mage. Har inte hjärta till att väcka henne. Min mage kurrar ihjäl sig och jag är sjukt sugen på äggröra, eller typ kyckling. Hade varit döds gott! Nej nu ska jag försöka lyfta bort smillis från min mage utan att hon vaknar, laga lite middag till familjen, ta en promenad och göra någonting annat roligt. Jag har också suttigt och kikat på lite iphone 4 skal, måste ju ta och skaffa något lite mer roligt. här är några jag fastnat för.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

lila <3

2011-06-07 @ 21:48:47
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0