SOMETHING NEW

En fin tröja jag köpte här om dagen, köpte också lite annat smått och gott bland annat ett jätte fint nagellack i corall/orange färg från hm för bara 9kr. Hur bra? Sedan blev det bara massa onödigt trams som följde med hem. Saker man bara köper för att köpa. Nu är det mindre än en vecka kvar till stockholm resan, så ska spara alla pengar jag har kvar tills dess. Jag och rebban ska nämligen göra stockholms gator fattiga på saker, eller nått i den stilen hahaha. Nu ska jag ta en tripp till Nedansjö för att hälsa på pappsen och farfar, klappa min fina häst och hamster lite granna och hämta alla mina kläder där så jag kan tvätta och börja packa. Funderar också på vad man kan ge till alla mina fina studenter på torsdag och fredag. Måste komma på någonting roligt. Riktigt roligt..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, rebban ;)

2011-06-07 @ 21:49:09
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0