VARNING FÖR ÄCKEL

Någon jävel hade tagit sig friheten att släppa ut lite diarré mitt på en parkering i bosvedjan. Precis där jag och elvira skulle köra igår. Blev ju jätte glad när elvira öppnade sin dörr och säger att det luktar konstigt och sedan ser att det sitter en klump diarré på bilen. stackars bil. Annars hade vi en bra kväll, lite skateboard, lite nattbad, lite chill. Nu sitter jag och försöker fika frukost. Men eftersom min mage har sagt nej till mat i några dagar är det lite svårt att få i sig någonsin, provade med en kiwi och isvatten gick sådär. Anledningen till att jag sitter här halv åtta på morgonen och pratar om bajs är för att jag alldeles strax ska till arbetsförmedligen, pallarå.

 

ån

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-14 @ 21:50:55
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0