I THINK I NEED A SHOTGUN



Morgonen var en trött morgon, hatar att vaka till alarm. Blir arg eller livrädd varje gång. Plus att jag är beroende av att snooza hehe. Men till skolan kom jag iallfall, i perfekt tid. Efter skolan drog jag och träffade erre, blev lite ögon shopping och sushi. Blev dock besviken på sushin idag, någonting var fel. Skulle ha gått till mitt stammis ställe iställetför. Klockan sex var det gomiddag hos farmor, sedan åkte jag vidare till sara och hjälpte henne att hämta en säng hon köpt. Nu hade jag planerat att plugga, vilket jag också ska göra men bara lite. Ska unna mig lite tv, gosaker och mysning med kissebebisarna. Hatar att jag måste lämna ifrån mig mina små barn. Men vad ska man göra. Pappa eller Mamma? köp mig en lägenhet så jag behålla min sten och tt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0