HJÄRNAN HAR GETT UPP

Sitter och försöker plugga men är allt för distraherad av sakerna runtomkring. Desutom förstår jag inte så mycket av uppgiften vi fick. Pappa skulle hjälpa mig men han förstod inte heller, jag får försöka igen senare. Verkar som om hjärnan har gett upp ikväll. Idag ringde dom från bokia, mina böcker hade kommit så imorgon går jag och hämtar ut dom. Skönt på nå sätt att det är fixat med böcker och sånt, iallfall för en lite tid framöver. Imorgon åker pappa och räkan, lite sorgligt att hon redan ska åka hem. Har gått alldeles för fort tycker jag. Så i helgen är jag helt ensamen, hur kul liksom? Tur jag har lite planer för helgen iallfall.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FEST?

2011-08-31 @ 21:43:08
Postat av: vilma

JAG SÄGER JA TILL FEST????

2011-08-31 @ 22:27:37
Postat av: Rebecca

PARTEEEEYYY! ;D

2011-09-01 @ 07:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0