SOME BORING STUFF

Vad ditt riktiga namn: vilma martina larsson
Nämn några av dina smeknamn: har en väldans massa smeknamn
Hur lång är du: någonting över 170
Hårfärg: möööörkbrunt
Ögonfärg: mixat och freaky
Har du fräknar: jag har tyvärr en massa massa fräknar
Dagens outfit: mjukisbyxor stor t-shirt, lodis
Dagens låt: pushing me away

Vad går du för linje: mediaprogrammet ♥
Vilka är dina favorit serier: 2 ½ men och soutpark helt klart
Vilka är dina två bästa filmer: The notebook och american history x
Nämn två böcker du vill läsa: marilyn mansons själv biografi. är ingen läsare.
Nämn dom två godaste drickorna: trocadero och coca cola ♥
Vilka sidor besöker du mest: facebook och betapet

Vad har du gjort idag: varit i skolan, och promenerat
Vad ska du göra nu: ta några bloss, borsta tänderna och sedan gå och lägg mig med ipoden.
Vad ska du göra i framtiden: har inte en aning, leva
Vad ska dina barn heta: maxine men man hinner väl ändra sig
Vart vill du resa: massa olika ställen
Vad ska du göra i sommar: hemligt


ooookej dags att sova, hittade denna lista på någon blogg minns inte vilken, klickade bort den. tidsfördriv . nu ska jag som sagt följa mina rutiner. ta några bloss, borsta tänderna, slå på ipoden och sova! imorgon är det tisdag, det betyder filmkunskap, en arg grafisk lärare och en antismoke kampanj! avslutar med en random bild från arkivet. lite konst liksom. cu




vilma humor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0