DEPEND & VEET

Idag hade jag en dålig dag, varg på allt och alla som jag kan bli ibland. Förstår inte varför, eller jo egentligen så gör jag ju det men vägrar kanske inse haha. Som tröst shoppade jag med mig lite små saker hem, tänkte ta hand lite om mig själv liksom. Köpte ansiktsvax från veet, manikyr set från depend, mascara från mf, foundation från mf och en ögonbryns penna från h&m.

Provade också att vaxa mina ögonbryn för första gången i mitt liv, har alltid suttigt med den där förbannade pincetten och plockat hår efter hår. Vaxet funkade as bra och det gick så fort och blev så bra, någonting som jag kommer fortsätta med i framtiden iallafall. Det franska manikyr settet var därimot inte alls bra. Lacken har redan börjat försvinna och jag applicerade skiten för bara några timmar sedan. Så följde det inte med några mallar heller, har för mig att det alltid följer med sådanna?

nej nu ska ta och mysa ner i sängen med lite bra musik och en gosig kisse, tolka det inte fel


godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

det där vaxet är ju as bra =D

2009-10-14 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0