DET ÄR SYND OM OSS

tog en fika med malin idag, men det blev bara en kopp kaffe var.
inte sugen på någonting. vi pratade om allt och ingenting. viktiga och
oviktiga saker. en viktigt sak kom upp som inte var så kul, inget jag
tänker dela med er. men det var riktigt hemsk. och jag är faktiskt
riktigt orolig, både över henne och mig själv. det är synd om oss
väldigt synd om oss. men vad som än händer så
ÄLSKAR JAG MIN MALIN, högt!

just nu sitter jag på webbdesignen som vanlig, men nu är matilda
här med mig, känns bra. bättre än vanlig. men förmodligen för att hon
är så bra. haha värt inlägg nja!


Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar dig med älsklings wilma!! <3

2009-05-30 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0