väldigt dålig hårdag, och gud vet vad?

ojoj nu sitter jag här igen, datorn hindrar mig från så mycket.
nu kommer jag missa som första minuterna av matten, men äh
jag försöker inbilla mig att det inte gör så mycket.


malin och jag ska käka idag, precis som förra veckan. vem vet
det kanske blir till en vana. hoppas. jag sitteri gymnastik kläderna
fortfarande. ifräääsch tjej? absolut. trött som bara den.. men ska
strax ner och byta om ni behöver inte oroa er.

jag försöker att inte vara så utessénde fixarad, men det går fasen
inte, har jag en dålig hårdag. är hela dagen seriöst förstörd. känner
mig äcklig och ful. haha nu blir det ett sånt här emo inlägg som
rebecca är så bra på att skriva. shit jag får akta mig så att jag inte
blir en rebecca emo wannabe bloggare. haha

jag avslutar med en söt bild på min favorit malin, nu måste jag kila.
'

Kommentarer
Postat av: rebecca

sluta :(

2009-05-04 @ 11:16:24
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/
Postat av: malin

jadu :p <3

2009-05-30 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0