JÄVLA SKIT DAG


dagens höjd punkt, denna vackra bild. som föreställer mig ny duschad i
morgonrock, i mitten av kalla december. jag fick lov att skotta mig hela vägen
fram till min stuga för att kunna ta på mig kläder. haha så  jävla fult, måste ju
bjuda lite på migsjälv ibland jag med. hehehehe



magen ropar efter mat, och ögonen kan knappt hålla sig öppna.
dagen har vart jobbig och påfrästande, och nu sitter jag här dyng sur och
fryser, det kan bli så när man måste gå hem mitt i ett åsk jävla kuk reegn
väder. nej nu ska jag gå och lägga mig under mitt stora varma skänta
duntäcke och mysa ner i sängen med någonting mumsigt. och där tänker
jag stanna tills imorgon, för då ska jag nämligen träffa DEBEAU igen, mera
shopping handlade tre tröjor idag btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0