SLÅ TÖNTARNA

jag dör, visst webbdesignen är helt okej, men tjejerna som sitter borta
i hörnet är inte okej, jag klarar inte av att höra dom prata. massa mesiga
saker som får mig att vilja slå dom. dags att fylla öronen med lite musik
kanske. dagen har flytigt på bra, träffade rebacca och matilda på staden
en snabbis, sedan svek dom och malin kom som en räddare i nöden
jag lockade henne med att bjuda henne på donken, och hon nappade.
jag må vara skicklig, eftersom hon är vegetarian. tur nog så hade det
kommit någon ny sallad. hon var lätt värd dom 60 kronorna ;)

nej nu ska jag låta musiken flöda och bli lite kreativ, en hemsida måste göras

in the wiiiiiiiiiiiind of changeee lalalalalalalalalalala....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0