ÖPPET MEDIA HUS


är så tråkigt så tråkigt, jag borde göra så mycket, men rorar mig med oviktaga saker.
och dessutom håller jag på somnar, har inte ätit sedan ett så det är väl inte så konstig.
MEN VEM HAR JAG ATT SKYLLA? me, myself and I.



men bara man har posetiva tankar, och ett stort stort stort leénde på läpparna går allt mycket
bättre! jag tvingade till och med hit martin med min charm och en lockande cigg. fy fan så bra
jag är.  dagens dåliga skämt:  "din tänder är som stjärnorna, gula och långt ifrån varandra" vad
skulle jag göra utan mina vänner?



ja, för det är ju trots allt mina vänner som ligger högst upp min lista för kärlek, och det kommer
ni nog alltid att göra. så var lugna. dessutom, hur skulle jag kunna klara mig utan alla "en bok"
skämt, och "din mamma är så ful, att pedofilerna väcker åtal" skämt? DET GÅR INTE


nej nu har jag fott nog av det här, en dålig serie till en hög bra människor. inte för att den hade
något sammanhang eller nåt. men vad gör man inte av död tid?

Kommentarer
Postat av: emeliee

snygges (:

2009-05-05 @ 20:08:54
URL: http://eemelieemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0