IG BARN OCH SÅ MKT MER

SÅ ARG! DUKTIGT WILMA, BRA! :@ -.-


i mitt fina älskade mail stod det. 

Du hade 7 poäng på nationella provet och 
har där med IG på provet och i KURSEN ?????


jag som slitigt och kämpat för det där förbannade provet. pluggt i flera dagar. 
veckor? DET VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE NU! jag som ska läsa 950 
poäng nästa år? jag kommer nog inte att ta studenten. men vafan jag gjorde 
mitt bästa, och så mkt mer än så kan jag väl inte göra? jag försökte och failade,  
dags att gå vidare. tänka framåt? haha framåt? jag har ju INGEN FRAMTID
HAHAHAHAHAHAHAHAHA. ARBETSLÖS, NAVET TJEJJJ. 

nu behöver jag slå eller mobba någon igen, mathilda vart är du? hehehe


Kommentarer
Postat av: Carol

haha, va söt du är

2009-05-25 @ 20:28:48
URL: http://caroljohannawillamilovalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0