DOWN TOWN



på eftermiddagen tog jag en promenad förbi farmor

vi gjorde det vanliga la några omgångar passians tillsammans, spelade
femkort, pratade skit och framtid. och jag har kommit fram till att hon fuskar
när vi spelar? jag menar man kan ju inte alltid vinna på femkort? det är ju
värsta tur spelet. äh, nästa gång ska jag ta henne på bar gärning ;) sedan
ringde pappa och ville beställa pizza, det blev sådan där snuskig men ok 
amerciansk pizza från ljungan i matfors. inte värt  pengarna, det är ju pizza,
men inte riktigt pizza pizza?


senare framåt kvällen, for jag in till stan och träffade henrik,

tog en lagom promenad genom staden, lite här och var. jag var även på
downtown för andra gången in mitt långa liv. biljars kanske inte riktigt är
min grej. men jag vann i alla fall sista omgången på rent spel, jag svär :)
sedan blev det henkes place och någon dålig film som man nästan
somnade till.


det var ju melodifestival igår också, matilda höll mig
informerad om vad som föregick men jag missade tydligen ingenting
viktigt. fel person vann. han var tydligen sämre än hon och jag vaar på
vårshown och då är den inte så bra  X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0