24-05-2009

nu ligger jag här i min säng under mitt sköna varam duntäcke och glor lite
snett på tv:en imellanåt. det är stylista eller nått som visas. som en dålig version
av projekt runway. men endå lite underhållande. min mage kurrar lite. och så jag
funderar starkt på att slå igen den här dumburken för idag, och gå upp och rota i
kylskåpet. se om det finns någonting ät bart.

ikväll ska jag mysa har i sängen tillsammans med selma. och dessutom visas
ett av mina favorit program på tv:n idag, det är ju söndag liksom. imorgon ska de
klivas upp tidigt. helgen är över och man ska tillbaks till praktiken igen.


en liten wilma, bara för att jag känner mig lite idag :)


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

SUG wilma sug

2009-06-01 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0