men hej? vad gör jag för fel


 dagen började inte bra, när jag klev upp imorse insåg jag
hur förjävlig jag såg ut, och tog en dusch, missade bussen och
käkade bär och flingor som tröst.

sedan fick mamma ett dåligt samtal från min mentor.
jag och mamma hamnade i en fight, och det slutade med
att hon fick skjutsa in mig till skolan. vi hade också ett
väldigt giiiivande samtal i bilden som slutadei tårar
och skrik. det är inte lätt när ens föräldrar är så besviken
på än att dom börjar grina?

och sedan blev allt bara dåligt, pappa kommer hem
om en vecka och då kommer det bli skrik må jag
säga. hoppas bara inte han läser min blogg.

och det var så min dag gick från dålig till värdelös!
men dagen är fortfarande inte slut, typsikt också att
mina tröstpinnar håller på tar slut, och därefter mina
pengar, för jag ska köpa en väldigt onödig sak efter
skolan, eller ja hoppas det är nödvändig. äh, och
plus att det är teater till veckan, jag och älskligs
debeau ska kika på dariooo. 40kr det också
som jag egentligen inte har råd med. men jag
vill och ska gå.punkt slut.



V E C K A N S .  P L A N E R ?
måndag: skola till kl 21, köpa biljetter
tisdag: darios teater klockan 19 med debeau
onsdag: träna? göra klartuppgifter i skolan?
torsdag: fika med therren?
fredag: umgås med en kusin`?
lördag, söndag: oplanerade


nej nu ska jag göra jag vet inte vad.
jag tror jag ska skaffa lösen på bloggen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0