m-körskola? nej tack

kort skoladag idag, endast en lektion.
sedan var jag in på m-trafiskskola och skulle göra en syn undersökning
men nej, jag hade inget id kort med mig. fick i alla fall papper och skit som
jag ska fylla i. men jag tror jag ska ta själva kurserna någon annan stans.
personalen var otrevlig och knepig att prata med.

imorgon fyller papi år, så då blir det tårt kalas.
jag slösade tvåhundra spänn på födelsdags present så hoppas han gillar
det, även om jag kom på en mycket bättrer sak att ge honom nu hahahaha
typiskt? äääh, nu ska kika lite tv och vila, för imorgon blir det en lång dag, ska
upp tidigt och träna lite på friskis! och förhoppnings vis får jag lollo med mig 
efter har jag bestämt träff med mallan, det blir luch eller fika.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0