JAG SKA UT PÅ ÄVENTYR

idag kan man säga att det är första dagen på sommarlovet.
den spenderade jag med att hjälpa min älskade farmoar att sätta upp
ett par gardier, dom var tjocka gröna och hade en massa mattsnören
på nederkanten. inte så vackra, men är hon nöjd så är jag.

annars har jag bara slappat har nere med viktor i "grottan" 
som han så fint kallar det, fast jag kan förstå honnom. Det är mörkt här
nere i källaren, kolsvart, precis som jag vill ha det. kolsvarta väggar och
ett ynka litet fönster som jag täckt med en svart rullgardin, dom enda
gångerna jag rullar upp den är när vädrarar eller ska kolla vad det är för
väder. men vad mer kan jag säga, jag älskar ju mörker. det var i alla fall
film som gällde i "grottan",  viktor valde. och det blev eminems film 8 mile,
som var lveraskande bra, älskde den faktiskt. sedan blev det disaster movie, 
som var totalt värdelös, inte värd att ens prata om.

igårkväll spelade jag bingolotto med farmor, inga vinster dock.
bara förluster. jag menar 100 kronor för en bingolott. hur rik tror dom att
vi är egentligen. inte konstigt att dom tjänar så mycket, dom ger en falska
förhoppningar och tar en pengar.

nej nu ska jag fortsätta njuuuuta av mitt sommar lov, och se en till film
vet inte riktigt vilken det blir, en komedi, eller skräckis kankse? och bara
så att ni vet  ska jag spendera en stooooor del av mitt sommar lov med
beccy, jag ska ta med henne ut på äventyr...



Kommentarer
Postat av: rEbBaNgIrL

HAHA hemska bilder :(

2009-06-16 @ 10:35:42
Postat av: Anonym

jag vet :((((

2009-06-16 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0