TISDAG, VAR JAG NÄRA PÅ ATT SKRIVA.

men det är självklart onsdag, tur att man har koll.
jag har inte gjort mycket alls idag, slöade uppe i soffan.hade flera top modell
avsnitt inspelade men också ett av paris hiltons new bff, ooh vad jag stör mig
på den serien. jag skrattar varje gång. huahua.

jag fick tag i matilda tack och lov, härligt att höra hennes röst. och hon ska få
en stor fet kram när jag träffar henne i helgen!! Jag har också varit oooootrolilgt
duktig och städat idag. hängt in alla kläder och allt. problemet är det att galjarna
räker inte till i garderoben. varje gång jag har tvättat eller städat får jag gå upp
och sno några ur mamma och pappas garderob, som nu bara har tre tal kvar
heheheheh. jag förstår inte. det är precis som om tvättmaskinen var magisk.
jag stoppar i tre plagg och tar ut sex eller nått? ändåå har jag ingenting att
ha på mig. det  suger och jag förstår inte hur jag bär mig åt...

nu ska jag mysa ner i sängen med EN STOR TALLRIK GLASS med mycket
chokladsås, sirap, vanilinsocker, o'boy och andra läckerheter. slå på en film
ska jag också göra japp det blir filmmys här i sängen. jag, glassen och
kissemissen,

BY FOR NOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0