REBACCAS PLACE

sitter här hos min rebecca.
igår var det utgång som var meningen, men det blev inte som vi
tänkt det precis, det var bara kallt jävligt. kvällen slutade med en
fjortis full mallan på torget och en arg rebecca, underbart.

nu ska jag strax ta bussen till navet och sedan vidare till vattjom
det är nämligen barnkalas imorgon. och jag kom precis på att jag
inte handlat någonting till josse :( shit. får springa in och handla
någonting litet senare kanske.

nu har jag inte så mkt mer att komma med.
och jag hoppas verkligen att inte sommaren kommer vara som
den är nu? att den kommer regna bort, och vara almänt kall? jag
menar folk gåt om kring med jacka i juni?

Kommentarer
Postat av: REBECCA

uppdatera bloggen wilma!

2009-06-15 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0