MELON

Nu ligger jag här i sängen och myser.
Kikar på viva la Bam, och käkar vatten mellon, så jävla gott.<3

jag har hafft fullt upp i veckan, gjort saker hela tiden, vet
inte riktigt vad men bara gjort saker. dom tre senaste dagarna
har jag varit på stan och shoppat, blir mycket sånnt nu, har snart
byt ut hela garderoben, (i mina drömar kanske) planerat lite inför
sommaren har jag också gjort. eller ja dom kommande veckorna
iaf. planer brukar ju alltid spricka i allafall. -.-

 mina planer så här långt är:
* kolla på simon imorgon, då han tar studenten, middag efter
* på kvällen hem kanske hem till malin, med maatilda
* söndag josses kalas, fixa och dona

 till sommarn:
* åkta till stockholm med deldén
* åka till finland en vecka
*  vara hundvakt i två veckor
*  kox victor i två veckor

more to come, det är bara början
som sagt, man ska aldrig planera, planer håller inte.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Då vet jag att du inte tänker umgås med mig något innan jag åker ;) tack wilma ;)

2009-06-12 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0