JAG TÄNKTE BARA SKRIVA NER NÅGRA TANKAR

jag känner att jag behöver skriva av mig, även fast jag inte har någonting intressant att skriva om. jag kan ju börja med att skriva att jag saknar matilda jätte mycket idag, jag vet inte varför, jag bara gör det ibland. kanske för att hon förstår mig så bra. och då menar jag inte bara om problem och skit utan om nästan allt. om jag skulle säga att jag bara ÄLSKAR choklad glass, så skulle hon förstå precis varför. vi tänker likadant matilda och jag! jag är hel när jag med henne och det är väl klart att man saknar den helheten när man ligger här hemma helt ensam.

annars flyter livet på bra, nej nu ljög jag! Det flyter inte alls, eftersom att livet är borta. jag ska tända några ljus sedan och ha en tyst minut för delen som just dog innom mig. hahahah nej jag bara driver med er, klart jag mår bra. jag mår alltid bra, det vet ni. nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.

imorgon hittar ni mig i nedansjö, kanske också på bergsand. jag ska träffa min matilda, hon ska dela med sig av ldet som hänt henne i livet sedan senast vi sågs, hon har ******* ***** och jag ska få alla mumsiga detaljer hihihihii kyss och gonatt älskade vänner. mobilen är med, så ring när ni vill, somnar inte försn tre nuför tiden.

beccy ring mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0