HAHA JAG SUGER

jag sitter nu nhär och pillar med min hemsida, här på webbdesingen
och tro det eller ej men den SUGER, så mycket att jag skämms just nu.
tjejen som går mediaprogrammet är sämst i klassen. hur bra låter de?
aja, jag orkar inte bry mig just nu. jag får hoppas på ett g i alla fall. men
jag menar. jag skulle kunan göra den här sidan på en KVART XD och
DÅ är det fan i mig inte bra. jag dör. men för sent att ändra på sig nu?
en timme kvar av lektionene och jag vill ha en ni vet vad. men eftersom
att pappa kommer snart är det ingen bra ide? eller, en timme och tio
minuter? det kansek går bra endå. haha värt en försök?

så ville jag bara påpeka att jag saknar REBECCA, lever du?om du gör
det så kom in till stan och ta en fika och prata lite med mig. för nu känns
det lite tomt här utan dig.


nej nu ska jag ut en och ringa svegarn en snabbis, sedan ska jag in och
försöka vara duktig och visa upp min fin fiiiiina hemsida. han kommer bli
så  IMPONERAD. heheheheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0