EN VECKA TILL SOMMARLOV

helt sjukt vad tiden går fort, sommar lover är väl behövt för min del
ska bli så otroligt skönt att lägga skolan åt sidan ett tag och bara vara
visst kommer jag sakna klassen lite. det är väl inte så konstigt. det är
ju också sista sommar här i sverige för beccy, tummer ner för det.
så det gäller att ta vara på det här sommarlovet, och hoppas på att
det är det längste någonsin.

nej nu ska jag fixa mig lite snabbt och dra till skolan, och plugga för
allt jag går för. jag måste få ett ig i mediekusnkap, sträck är tydligen
helt oacceptabelt. låter sjukt men så  är det. jag måste få ig. hahaha

efter skolan ska jag träffa min debeau, för lite pizza? eller vad
var det du sa? och ikväll så ska jag även träffa sascha lite eller
steka med min stjärna, MATILDA OCH JAG SKA BLI BRUNA!!!!!!


avslutar inlägger med en gammal media bild, lollo och amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0