EN RUNDTUR PÅ SUNDSVALLS GATOR

vakande klockan nio imorse, eller ja blev väckt av rebeccas lillasyrra
hon ringde för att berätta att hon skulle på en djurpark. hahah vore det
inte för att hon är så söt, hade jag blivit rasande.

vid ett tiden tog jag bussen till stan och mötte upp johanna,
vi vandrade runt och kikade, tog en dricka på donken osv. fixade lite
dricka tills helgen. köpte tio pripps blå pure. och tre cider till matilda
som tack för att hon har bjudigt mig så mycket.

jag ringde också ner emomartin till stan, jag behövde honom till en
viss grej, inte lätt med beroenden. han hade köpt en ny fin blänkande
gitarr som jag så stolt knappt fick hålla i medans han var inne ovh
handlade åt mig. jag han spela några fina noter innan han kom ut
och visade vart skåpet skulle stå.

nu sitter jag här hemma i grottan, jag och stinis!
älskade kissemissar vad skulle jag göra utom dom. puss på dom



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0