EN FINGERKNÄPPNING

jag har suttit och kikat på biljetter till göteborg och räknat dagar och skit, hur det blir med resan till stockholm och så. när jag plötsligt kom fram till att jag bara har sex fucking jävla dagar´kvar med rebecca.. sex dagar det är som en fingerknäppning. hur ska man hinna ta farväl och hur ska man göra det. eller ja farväl och farväl jag ser mig själv resa till irland innom en viss tid. men det är bara det att man inte vet, vad som helst kan ju hända. nu på lördag kan vara sista gången vi ser varann liksom. nej nu måste jag skicka iväg ett sms till henne och fråga om fika :D

rebecca jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bilden :D När var deT?:P

2009-07-13 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0