SÖMNPILLER

Det är någonting som jag skulel behöva just nu, för jag kan inte sova? jag menar klockan har redan hunnit att bli tre... igen.. det suger, jag suger. måste börja lägga mig i tid hur ska jag annars orka upp och promenare, jag menar planen också hur ska jag orka med den? imorgon ska jag och mamma ta en sväng till stan för att hälsa på en lite misse, en från feta semlans kull. se om hon är lika fet som selma, om det inte är omöjligt. mamma och pappa tjatar hela tiden om att selma måste sluta äta så mycket,( vi måste liksom gömma maten nu :o) och motionera, för att hon är så fet och kommer se ut som en flodhäst snart. exakt samma sak säger dom till mig varje dag också. så jag och selma ska börja ta promenader. selma, jag och det rosa fin kopplet. men vi får se det verkar lite farligt och lite lurt. imorgon ska jag också in till stan för att träffa rebecca, woohoo. vi ska väll bara chill dilla lite. vandra om kring i solen med en stor kalla donken cola och bara njuta kanske. jag ska försöka fiska lite pengar av mamma så att jag kan köpa en ny foundation och ett par legins tills göteborgresan. kan ju liksom vara bra att ha. det kommer bli super funny. och någonting annat som också kommer bli super funny är resan jag och rebecca ska göra. stockholm chilla lite där. njuta på ben&jerrys café, även om jag inte är ett fan av glassarna. gå på grönan och åka den ny TELE2 INSANE. men vet inte om jag vågar än. det såg verkligen läskig ut. fick svinder bara av att titta på den genom datorrutan. men klart man åker den om man betalar 300 kronor. kankse. nu börjar gäspningarna smyga sig på här. dags att glida ut i drömmarnas värld, och träffa hayden christensen. nej nu börjar magen kurra också. är väl inte så konstig om man bara käkat en halv pizza och en fralla macka. men jag vill hag mat. riktig mat. som tex en god sallad med räkor, ägg, feta, halloomi, brödtärningar, kycklig, crabsticks, rostade solrosfrön, oliver, skinska, tonfisk och så mycket mycket mer mumsigt. eller en broccoligratänt, eller grillar griskött, eller isterbans och stuvadpotatis, eller kyckling panang, eller flygande jacob, eller tomatsoppa med pasta och basilika, pasta med skinksås, eller ååååh så mycket mer... och vet ni jag ska fråga memma och jag kan få köra till birsta imorgon men vet inte riktigt om jag vågar liksom, och saken blir väl inte b´ättre för att viktor sitter i baksätet och gnäller mer än vad mama gör, bara för att han sett hur dom gör i AHLGRENS BILAR REKLAMERNA. pinsam kille. det är inte så jävla lätt så de så.det blir för mycket att tänka på samtidigt för mig. men man lär sig dock med tiden. jag kommer bli proffs på bilkörning.jag har också installerat mitt gamla spel robinson, haha handlar om en gubbe som blir strandsatt men det bara hackade så det gick inte att spela :( för gamalt för mitt windows. åååh på tal om data spel, så vill jag prova sims tre. det funkar ju fassen inteatt ladda hem ju.´bara för att jag verkligen vill pröva det :(( det suger!! nej slutpratat om de. nu börjar gäspandet bli överdrivet, dags att slå igen datorn. och ni som läst hela den här skit långa onödiga texten. HAHAHAHAH stackre skrev den bara som sömnpiller ni vet. och nu börjar det ta slut på ord. inte bra. just ja jag skullle ju lägga in ett filmklipp också, tele2 insane. ganska cool karusell, finns tydligen ingen liknande någonstans i hela världen. dock så kostade den 50miljoner att bygga också :o dom verkar ju ha lyckats...







godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0