SOMMAREN ÄR KORT

har lite sommar händelser som jag tänkte lista upp! plus och minus


PLUS LISTAN

♥ imorgon ska jag träffa min tjejer, och mysa, fiesta lite ♥
♥ om en vecka så har vi ju planerat flyttfest för rebecca i n-sjö, mys
♥ någon dag efterdet tar jag tåget till göteborg, för lite äventyr med mallan
♥ när jag spenderat några dagar där, tar jag tåget till sthlm för med äventyr
♥ när jag kommer hem , så kommer förmodligen C VIKTOR. och då blir det
   ännu mer äventyr.
♥ så vet jag inte om det bli någon finlandsresa eller inte, vi får se.
♥ min älskade mamma betalar mina resor :D
♥ mina fräknar verkar inte vilja komma fram iår, plus
♥ bio, ice age, harry potter och brüno hahahaa

MINUS LISTAN
-
rebecca flyttar om tre veckor, fett stort minus
-
pengarna kommer vara helt slut om två veckor?
- smilla lär bli uppäten, tur att vi har märta resärv haha
- sommaren verkar regnabort
- matilda och rebecca är panka, och kan inte resa med mig

wow mer plus en minus, bra sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0