mysigt regn

det har regnat nästa hela dagen, men jag tyckte för en gångs skull om det. Jag och mamma hade det riktigt mysigt. vi var hundvakt åt ellen någon timme. och medans gick vi ut och satt oss på verandan, det är ju liksom utsikt ut över ljungan. vi tände några ljus och satt därute och läste. och tro det eller ej men jag var riktigt duktig och läste i teoriboken som jag köpte igår på körskolan. helt otroligt. när mormor kom hem, gjorde vi i ordning lite fika, och satt ute och fikade i regnet. 

sedan tog jag och mamma en liten övningskörnings tur, ner till tuna och hälsade på alvas grav. men det blev bara en snabbis, det regnade så mycket att vi var alldeles genomblöt när vi kom tillbaks till bilen. igårkväll hade jag och matilda en lite mys kväll, det blev två filmer, en tur ner till bryggan och mycket prat. älskar. synd bara att rebecca dissade oss, jag menar vi har ju bara tre veckor på oss nu. och jag hoppas verkligen att hon inte ska sitta barnvakt dom tre veckorna. nej nu ska jag lägga ner för idag, kika lite tv och läsa teoribok.

kyssar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0