100 FRÅGOR I MIN ENSAMHET

DU:
1. Fullständigt namn? wilma martina larsson
2. Ålder? 17
3. Vart bor du? sundsvall
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa & lillebror
5. Färg på ditt rum? mörkt, svart
6. Har du blåa ögon eller bruna? blått och grönt
7. När är du född? 8 mars 1991
8. Klass? MP07 <3
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? nej, tyvärr

IDAG;
11. När gick du upp i morse? 10 tror jag
12. När ska du sova? när jag blir trött
13. Duschat idag? nej, bubblat
14. Kramat någon idag? japp matilda
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? en halv pizza bara
17. Dagens klädsel? mjukisar och linne
18. Dagens smink? inget
19. Dagens sötnos? farfar
20. Dagens roligaste? ingenting just

SOCIALT:
21. Har du många nära vänner? jag har dom jag behöver 
22. Hatar du falska folk? väldigt mycket
23. Vem kramade du senast? pappa, han tjatar
25. Vem är din allra bästa vän? matilda
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? rebecca
29. Vem fick du senast sms ifrån? iza

FAVORIT:
31. Film? The notebook, twilight
32. Låt? olika hela tiden, beror på humör
33. Mat? det mesta
34. Dryck? iiiiis kall cola
35. Färg? många
37. Stad? vet inte riktigt
38. Land? thailand
39. Ämne i skolan? grafisk design och bild
40. Människa? jag har många favoriter

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? MALIN, snart blir det gbg
42. Personen du chattade med? Henrik
43. Gången du spydde? haha minns inte
44. Gången du grät? minns jag inte heller
45. Pizzan du åt? idag, ska snart gå upp och käka mer
46. Gången du var i Göteborg? ett tag sedan, men ska dit näste vecka
47. Gången du var i Stockholm? maj föra året, elitloppet
48. Gången du var full? hemligt
49. Gången du var hög? aldrig hänt
50. Gången du var hungrig? hela dagen


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt?  hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
54. Tvspel eller datorspel? TVSPEL
55. Singel eller upptagen? singel
56. Ute eller inne? ute
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget :o
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise hotel? paradise
60. Blont eller svart hår? svart
61. Hus eller lägenhet? hus
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? olika
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda?
69. Leva eller dö? LEVA

ANTAL
70. Personer du älskar? rätt många, familj och vännerna
71. Personer du hatar? jag hatar inte
72. Gånger du varit full? jag räknar inte
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? hahaha pass.
74. Glassar du ätit på en dag? gillar inte glass
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? inte många
77. Gånger du varit hög? men ingen
78. Personer du saknar just nu? några enstaka
79. Datorer du har (egna)? ´två nu, gav just bort två

VEM
80. Vill du till idag? kusinerna
81. Ska du träffa imorgon? vet inte än
82. Sjung du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? gabby
84. Spelade du tvspel med senast? viktor säkert, eller det kanske var matilda?
85. Vill du ta med på resa nu? mina tre närmaste såklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? många
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? många :D
89. Vill du sova jämsides med i natt? hyden christensen ;)

VAD
90. Gör dig glad? mina vänner
91. Gör dig ledsen? jag är alltid glad :D
92. Vill du helst göra nu? gå på harry potter :(
93. Önskar du att du slapp göra? vet inte :o
94. Vill du ha nu? en biljett till irland :D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en bil såklart, eller en resa
96. Längtar du till? göteborg med malin
97. Tycker du om dina betyg? asnöjd :)
98. Ångrar du i ditt liv? ibland, men jag är nöjd ;D jag har dom bästa
99. Är det bästa som hänt dig? madonna :'(
100. Hur mycket är klockan? 21:56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0