deprimerande att köpa skor.

stan med mami idag,
hittade faktiskt ett par skit snygga skor. men i fel storlek dock.
så det blev inga. men eftersom jag inte hittade några skor. så
så tröst shoppade jag två plagg och lite underkläder ist. det blev
en ceris randig tröja från vila två hundra kronor, och en svart
stickad väst för tvåhundra femtio kronor. och en ljusblå bh med
matchande trosor. så dagen slutade ganska bra endå.



annars har dagen varit sådär. fortfarande sur för att dom inte
skor till kvinnor som mig. men aja man kan iiinte vara sur för alltid.
så ska nog kika filma snart. "lars and the real girl" blir det nog.
så jag får skratta lite. det skulle jag behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0