rosabandet kampanj



på fredag har vi delredovisning och eftersom jag inte har några bilder. så måstejag
alltså fota då. Jag hade ju idén att göra reklam för rosa tuggummin som sponsrar rosabandet.
och det skulle ju vara i en skol miljö. Och tjejen som ni ser här ovan ska modella för mig. tur de!
det kommer bli bra.

haha och sedan var det ju så roligt, min ide har ju vart hela tiden att jag ska ha en "ung"

modell när jag plöttsligt kom och tänka på om små barn kunde ha bröst cancer. henrik sa att
dom kunde det så jag får väl lita på honom. jag har försökt att gogla på det men vafan. finns
ingen information.nejnej nu ska jag ta och ring iza och se så att hon inte har ändrat sig haha.

oj så får jag inte glömma att köpa tuggummi idag också. jag måste ju vara förberedd
och allt. bäst jag skriver in en påminnelse på mobilen.



             
ciaaaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0