kom precis hem

och ska snart åka igen, så det blir ett kort inlägg.
jag var ju i nedansjö nyss, mös med farfar lite pizza och tv.
tog också en skritt tur på älsklingd juni, men snön var så
djup att magen tog i, eller ja hon är ju gravid! hah

pappa kom sedan och hämtade mig.
och eftersom jag hade bråtton så slänge jag ner allt i en
påse utan att tänka mig för som vanligt och satt mig i bilen.
och så klart hade jag inte stäng drickan riktigt. när vi kört
halvägs till matfors känner jag att hela mitt säta är BLÖTT!
mina mjukis byxor var då dynsura och bilen full med dricka.
så jävla typiskt mig.

15:15 sitter jag förhoppningsvis på bussen påväg in till stan
för att träffa min debeau, det är träning som står högst på
schemat. friiiiiskis! japp

så nu ska jag packa lite och fixa lite små stuff.
bilder kommer senare...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0