klyyy föreläsning blä

efter en tretion minuters lång föreläsning om
klamdia, och en sex frågeslinga. var dagen sluuut!
värdelös dag. tänk jag hade kunnat legat kvar under
mitt varma duntäcke. men istället går man till skolan
dum som man är.

jag och eelin tog oss en runda på stan.

men jag menar vad ska man annars göra klockan elva
på en tisdag då man inte går i skolan? åka hem och bara
sitta av tiden? nja inte en sådan dag idag. vi handlade
inte så mycket. för mig belv det bara en cerisrosa tröja
från bikbok.

men förmodligen så kommer jag hänga in den i
garderoben och sedan bara låta den hänga där bland
allt annat oandvänt. ja jag är så dum att jag köper kläder
och inte använder dom. jag vet inte hur mkt kläder jag
har som prislappen fortfarande är kvar på hahaha


/ w



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0