bland det värsta som finns...

är att sitta här nera i källaren, veta att ingen tänker på en
och höra ett gäng fyrtioåringar sitta och kakla och skrika på övervånningen
samtidigt som deras män tittar på trav och skriker lika mycket där. på alla
hjärtans jävla dag. och att sedan veta att de senare ikväll ska ut och ha roligt
medans jag fortfarande sitter här nere i källaren. och dessutom vet att det
jag som borde ha kul ikväll inte dom. oj vad självisk jag låter, men det är
bara vad jag tänker. det behöver inte vara sannt inte heller falskt. det är
bara dom tankarna som rullar i mitt huvud.


och så fort dom där åldringarna har utrymmt huset så ska jag ut

och ta mig eeen förkänad promenad och en förkänad g. gud vad skönt
det ska bli.

men det glädjer mig att veta att jag inte är ensam om att fira alla

hjärtans dag med mina katter, eller ensam. mnen jag vet inte om det är
bra eller dåligt?


nej nu ska jag starta en film
och invänta ett TOMT HUS!
C U LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0