GÖR DENNA LISTA INNOM 30MINUTER

annars kommer något hemskt hända någon i din familj
eller bland dom närmaste inom en vecka..

alltså jag var bara tvungen, jag är rädd om mina närmaste!

Lista
Mig själv med tre ord:  ond, envis, trött
Jag ville bli när jag var liten:  rik, ond superhjälte
Är du kittlig: hahahah hemligt
Spelar du något instrument: pft, vet inte hur man gör?
Något jag absolut inte äter: POTATISBULLAR
Vad sa du senast: att jag inte orkade prata, trött i munnen
Det här är jag bra på: sova
Brukar du svära mycket:  olika, jag försöker bättra mig. men min onda sida tar över.
Vad vill du jobba som:  grafiskdesigner </3
Gillar du att sjunga: älskar det, synd att man suger
Gungar du på stolen: kan hända
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: JAG VILL PIERCA MIG I BTÖSTVÅRTAN, VÄNSTER


Dagen
Vad har du gjort idag:  återhämtat mig sedan igår, och shoppar med mamma
Vad ska du göra ikväll: sova och kolla på tv
Vad är det för veckodag: tråkig söndag
Dagens dryck: OBOY<3
Dagens pålägg: ingenting
Vad saknar du idag: uteritter :( och madonna
Dagens humör: helt körd



Annat:
Morgon- eller nattmänniska: båda
Hur många kuddar sover du med:  6-8 STYCKEN
Hur tidigt stiger du upp: skoltid klockan 6, annars olika
Snarkar du: hahah nej inte jag heller



Favorit :

Färg: men många, men svart då kanske
Mat: GRISKÖT, GRILLAT <3
Plagg: mjukkläder
Skor: converse
Ställe: med mina vänner eller i stallet


Kläder & mode

Favoritplagg i garderoben:  pippitröjan
Favoritfärg på kläder: olika
Vad hade du på dig idag? tights, t-shirt, kortkavaj och converse
Smink: fläckigt smink sedan igår HAHA



Senaste :

Person som sov i din säng: matilda
Person du pratade med: mamma
Person du gick på bio med: matilda och rebecca
Kram: minns inte, kramades mkt igår
Puss: min kisse, selma
Känslan: GLAD
Resa: birsta? eller annars thailand
Dröm: att jag vann 100000kr i presentkort och köpte en gittar åt emo martin och henrik, och trummor åt johan hahah:D
Personen du pratade i telefon med: lollo
Personen du fick sms av: martin x2

Antingen eller :
Bio eller promenad: beror helt på ekonomin  haha
Har du någon kompis som är fjortis? haha ja, mathilda och sara såklart :D
Är du helst med killar än tjejer?  lika mkt med båda tror jag
Har du kysst en främling? menja
Pussar du dina vänner hejdå? på kinden så
Säger du puss hej i telefonen? HAHA nej

Vänner:
Vem förstår dig allra bäst? den var svår
Vem säger du allting till? men ingen såklart
Vem kan du inte leva utan ? mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0