ERIK 18

även denna helg tillbringade jag med matilda.
det blev film mys och chirre på fredagen,  vi hyrde
två filmer som inte var speciellt bra.

lördagen började med en runda på stan med 
mamma och viktor, handlade skor bara för att jag
kännde mig tvungen, ville ha ett par vita converse
men jag köpte två par billgare skor bara för att 
mamma skulle bli nöjd.

på lörgag kväll bar det iväg till erik brandström
han fyllde nämligen arton i helgen, dock blev det
en lugn lördag för min del. som alltid nuförtiden
kvällen slutade också bra, eller nej vänta...?
det gjorde den inte alls det, inte för matilda, och
där med inte för mig..

MATILDA,  VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLKET ?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vafan är det för fel på folket?

2009-04-08 @ 19:35:44
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0