sjuk brud -.-

så har man åkt på en förkylning också. typiskt.
sjukt trött också, kanske är för att jag egentligen borde sova nu.
laddade hem "proom night" för någon timme sedan, funderar på
att kika lite på den nu innan jag sgår och lägger mig. börjar dock
halv nio imogon, tungt. men har bara två lektioner så dagen kommer
gå fort. idrott på morgonen, sjuk så kommer nog inte att delta,  blir
nog en promenad med pandan eller nått.

imorgon efter lunch händer nått konstigt. eller ja heheheheheh
jag ska nämligen träffa Eva min special pedagog för första gången
vad illa det låter :O ni får önska mig lycka till, för det lär behövas :S
hoppas jag inte behöver komma dit allt för ofta ba höhöhö...

Har laddat ner ett gäng disney filmer så jag kan bjuda hit

småkussarna på lite film och godis mys till helgen. jag menar jag
har ju fortfarande festförbud eller vad man ska kalla det. men det är
väl bara att skylla sig sjäv som vanligt antar jag.

fuck, varför funkar inte adobe programen på denna skit dator?
måste ta och prata med nån kunnig, så här kan jag ju i nte ha det :

och när det kommer till GI:N så har jag FUSKAT :O

anna-karin fyllde fyrtio som ni kanske redan vet. och alla som känner
annakarin förstår ju att det blir stor fest. denna gång i nordanede. hehe
till middag blir det inget annat än kött och potatisgratäng som är som en
standard i våran släkt. men eftersom jag inte ville förstöra gi:n to jag
endast lite sallad och en klase vinduvor. släkten blev chokad och troddde
jag gått och blivit vegiterian :o höhö, och eftersom jag kände mig hyffsat
oförskämmd, blev det att jag sket i dieten den dagen, haha sååå nu har
alla hört min bortförklaraing till mitt fuuuusk ;)

nejnej ni ska jag titta film,
och sedan slummra.
nattinatti gott folk! <3
R.I.P helmer :'(


//wilma

Kommentarer
Postat av: tf

hur är det nu för time? MISSU

2008-09-23 @ 21:43:46
URL: http://tforsman.blogg.se/
Postat av: tf

hur är det nu för time? MISSU

2008-09-23 @ 21:43:54
URL: http://tforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0