favorit cafeét!

var in till stan idag idag, träffade min vän martin. vi tog en fika. ja gissa
vart? hehehehheh alla som känner mig vet att det blev waynes cafeé, men
faktiskt inte jag som bestämde ställe denna gång. beställde en is latte, det
är mumma det! sedan sa jag adjö till martin och mötte upp matilda på stan.
åkte seda hem till mina efterlängtade kusiner för att fota lite. Och för att dom
inte skulle tröttna och springa därifrån, klädde jag ut dom till prinsessoooor.
Gjorde också två prinsesskronor som dom fick designa själv med kritor. är
jag inte världens BÄSTA kusin så säg!?







nej nu ska jag sova.
godnatt

// wilma


Kommentarer
Postat av: Martin

Vem är han på översta bilden? :O Btw, prinsess-bilderna blev ju fina ju! :D

2008-09-14 @ 22:12:26
Postat av: Anonym

haha kul!?

visst blev dom, riktigt söta ;)

2008-09-14 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

/ W

2008-09-14 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0