och det som händer är helt fucking OFATTBART :'(

idag har jag och amanda SKO FROSSA, kikade runt på alla skoaff'ärer vi kunde hitta.
skor, skor, skor vilket ögongodis, sedan vandrade från affär till affär och pekade på allt vi ville,
hade eller skulle köpa!  om man enda hade pengar :( sedan blev klockan mycket och det var
dags att dra hemmåt, tod en sväng förbi linus och sa hejdå, han åker utomlands imorgon. jag
tänkte fall planer störtar eller nått , så har man ju endå sagt hejdå eller nått.

liiinkan skulle övningsköra, så jag åkte med honom hem. gick bättre än jag trodde det
skulle gå faktiskt. huahua. men nu till dagens värsting........

provade att lägga in koden som jag fått av jens, och det som händer är helt fucking
ofattbart. datorn om installeras och blir TOTALT återställd. ALLT försvinner! PRECIS ALLT
alla program, alla bilder, all musik, alla fina arbeten som jag jobbat häckan av mig för att
göra. HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN ILLUSTRATOR! :'( KILL ME!

// en fruktansvärt ledsen W 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0