SEX AND THE CITY


har precis sett sex and the city filmen, laddade ner den för ett tag sedan men då
krashade datorn. inte för att det är någor ovanligt. men så laddade jag ner den igen
 och har inte riktigt haft tid att se den förän nu. filmen var som väntat väldigt bra.

så måste jag tillägga att jag är riktigt duktig i skolan nuförtiden. jag r klar  med både
naturkunskapsfrågorna, labbraporten och mediakunskapen :D hejja wilma! och när det
går br ai någntig för mig går det oftast skit dåligt i någonting annat. och varför skulle det
vara annorlunda precis denhär gången. nej nej. september har verkligen varti en SKIT
månad. hoppas saker blir bättre bara. det räcker med en pyyyysk månad.  aaja nu ska vi
tänka framåt.

det första jag ska göra imorgon är att ta en lång skön ångdusch, sedan kanske det
bär in till stan, kanske ska umgås med min vän martin. om  inte slår jag nog en signal
till therren och ser fall hon har lust att ställa upp som modell. och förhopningsvis säger
hon ja! och vart fan har mathilda tagit vägen? dags att höra av sig älskling? jaaaa.......

Oj! är klockan så mkt.
ska nog ta och släcka för idag.
sweet dreems

//W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0