flugan




som ni ser så har jag varit så äcklig att jag fotat flugor.

men det blev bara så eftersom jag tyckte att dom hade så läcker fär haha eller ja den här iaf.
dom var liksom blå men skimrade i gult, men det syns inte så bra på bilden. jag var egentligen
ute på andra ärenden, hade lovat mamma att fota katterna. jag har tusen bilder på selma och en
dålig bild på stina. hon är omöjlig att få med på bild :O suck

bästa rebecca har lovat att ställa upp som modell, om jag skulle behöva någon.

bit på den ni som tvekat och tackat nej, haha. jaja vi ska väl förmodligen ut och fota endå.
på skoj lisksom. jag menar hur många är det som blir bra på bild oavsett vad? inte många,
men rebecca hon är en av dom dom blir haha ;)

har beställt en jacka också, bara så ni vet.
nej nu ska jag släcka datorn för idag. imorgon läggar jag kanske upp dom efterlängtade
aibilderna men vi får se! ska snart släcka och lägga mig så jag orkar upp imorgon, ska
bara se det sista på idol.

GODNATT!
sweet dreams

// w

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jo visst, såg ju de i fredags xD Men det blir nog skojsigt ;) Kul o bara få umgås med dig lite (:

2008-09-30 @ 13:41:50
URL: http://rebecaa.blogg.se/
Postat av: wilma

haha naaawh! lovely beccy<33

2008-09-30 @ 19:19:01
URL: http://bywilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0