förvirrad än?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!
STICK, FÖRSVINN! !!!

ALLA KAN DÖÖÖÖ! BARA dÖÖÖ. AAaa Alla!!!!
tyyyyyyyysnad, låt mig va! TYST SA JAG!












sschhhysh....











oj!
konstigt?
plötsligt såhär utan anledning så.....
JA! jag saknar malin nått enormt.
bara så där liksom.
weeeird.






annars är det helt tomt.
överallt.
och om inte annat..
så är det här det mest konstiga
blogginlägg jag någonsin
gjort?!


eehum, men det kanske är så man ska börja göra?
bara skriva det första som kommer ut ur huvudet?
liksom. aa. ord eller inte. spelar ingen roll om det
är heeeelt...

obegripligt!?

hmm!


ja det är precis vad jag ska göra.



men
egentligen

usch.
det skulle vara som att..
ja typ
blotta sitt innre..





äääääääääääääääh
skiiit samma.
det känns som om jag
pratar med mig själv

faast liksom
i skriv format
ja att jag sitter här och
ba skriver saker för att
jag ska känna mig
bätttre till mods?

eehem. ni fattar hehe

nej jag ska sova på saken.
så får se vad som händer imorgon.








ååååh..
jag kom och tänka på en sak.
för nån dag sedan ringde det på m in telefon.
och det första personen sa var.

- vi satt presis att pratade om dig.
om hur mycket vi saknar dig.
så jag va ar tvungen att ringa.

OCH DET minna vänner
är det bästa som hänt mig på
läääänge. det kändes helt jävla
underbart.

dom ringde precis rätt TAJMING




och föresten.
vill ni veta nått konstigt.
efter det här blogg inlägget
känns det faktist ganska bra.

inte tomt längre..
konstigt.

men skönt.

jaa...

shit vad jag är hunrig.
tänk dig en fräsch sallad
från coffé house...

gud..
mmmmmmhh..

heheheheheheheheheh

ÄHH!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: din therese! <33

men älskade vilma larsson. vad hände? men visst känns det som en lättnad efter att ha fått ur sig alla bokstäver som snurrar i huvet? en blogg består av dagliga tankar, du har inge mer än rätt att skriva så här? jag älskar dig vilma, no matter what <3

2008-10-13 @ 17:33:28
URL: http://tforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0