trött sliten tjej

jaaaa.
vad var det ja sa, vad var det jag sa.
en dag på jobbet och jag är totalt nerbruten
fan  vad jag hatar att jag älskar kaffe.

ja såklart kunde jag inte somna igår heller...
tre timmars sömn? inte bra inte bra.

idag är mina ben som spagetthi,

och hjärnan hänger inte med för fem öre.
blicken fastnar överallt. och denna dag
kommer nog endast bestå av dagdrömande.


äggröra och bejkon blev det idag.
det är ganska komiskt hur man sitter och
tvingar i sig frrukost varje morgon, det är
konstigt vad man kan göra bara för att
slippa det eviga tjatet och dom sura minerna

jaja

klockan 'är sju och jag ska åter igen
göra ett tapert försök att bättra på mitt yttre.
give me some luck.



upptaderar senare.
peace and love mina vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0