pain

KAN INTE BARA DENNA J*ÄVLA SJUKDOM FÖRSVINNA   -.-
död åt mig, magen spränger och huvudet snurrar. jag kan inte äta och
håller på dö av svält. jag har inte tagit mina mediciner som jag ska
ibland inget ibland dubbla doser. men vafan känner mig hög av all den
där jävla medicinen. speciellt cocillanan den är hemska, god med hemsk.
man får värsta kicken av den. huahua.

seriöst jag dör,
jag är huuuuuuungrig.
och dessutom så har jag kommitfram till att jag inte kan forstätta
dricka mjölk heller, har sånn här fans mjulkmage...

skit dag.
TUR DET ÄR LOV.


nej nu ska jag fösöka äta någonting.
mamma kommer med lite carra och chirre.
får se om det går ner då, det är ju iaf något.




looove eran wilma höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0