I KILLED IT!

nu ska ni få höra mina vänner
låg och tittade på scrubs förut, när jag kände hur något kröp på
min aaaaarm. fick panik och hoppade upp ur sängen och försökte se
vad det var för någonting. min första tanke var att det var en spindel.
och självklart skrämde jag upp mig själv. vågade knappt sätta mig i sängen
igen XD. men till slut så övertalade jag mig själv att vad det än var för något
så måste de iaf vara på golvet nu. med tanke på mitt damphopp.
så jag myser ner mig under täcket igen och fortsätter titta på scrubs
då jag känner något krypa på mitt ben. jag slänger bort täcket och där
är typ VÄRLDENS FETASTE SPINDEL........... HUUUUUUH
vi vet en sådanhär med liten kropp och skit långa ben

jag dog..
TVÄR DOG...







hahah nej, SPINDELN DOG!
mooosade den med mitt tangentbord
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0