halloween 2008

viilken jävla kväll.
jag och älsk klädde ut oss till fnask bilder kan ni hitta på alutet av detta
inlägg. till en början vart kvällen bra. jag menar både mathilda och therren?
kan det bli bättre? svårt att tro, iaf. så bjöd johanna på äckel vi som vanlig.
samma sak som alltid, det slår till i huvudet på en gång och blir äcklig bakis.
uusch sägger jag bara. och äckel folk var det fullt av som vanligt, men skit samma
hälften är ialla fall duglig.

kvällen slutade i katastrof.
vilket man hade kunnat ana, för det gör de alltid nu för tiden.
slagsmål och jävulskap, jag kom undan med några äckel slag
från snusk äckel hor johanna matfors lebban, och lite grogg i håret.

vaknade upp med en stor tova i skallen som luktade grogg och äckel.
måda hyffsat bra enda med tankte på allta äckel vin so slank ner.
och endå så måste jag ha varit bland dom nyktraste där :o

jaja jag joinade manne och tim på nmorgon eftersom mathilda älskling
stack till bror hennes och skulle vara barnvak. vi hade bakis mys med
pizza, och en massa gamla repriser från idol, stjärnor på is, bonde sökerfru
och förorts ungar.

sedan kom min älskade mamma och hämtade upp mig hos familjen sjödin
och vänner. och eftersom hon är så underbart snäll köpte hon mig en EGEN
chips påse. muuuums.

nu ska jag ta ett långt jävla bubbel bad och skölja bort gårdagens händelser.
men först ska jag hänga tvätten.




puss hare! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ämen fyfan ta bort

2008-11-03 @ 12:43:08
URL: http://tforsman.blogg.se/
Postat av: Anonym

(bilden alltså) fy fan vilken kväll det blev, men jag finns alltid för dig!! BIG LOVEE<33

2008-11-03 @ 12:45:17
URL: http://tforsman.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeeh du e ju finfin ;)

haha ja tack för att just du finns! <3333333

2008-11-04 @ 20:34:00
Postat av: Anonym

FINFIN! therese ju !

2008-11-04 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0