DÖD åt alla jävla sjukdomar..............

JA DÖÖÖÖD!
fan vad jag hatar vinter
först det där jävla viruset som verkar ha flyttat in
i mig för ALL JÄVLA FRAMTID!!!!! andra månaden
jag har skiten nu.

och som om inte det är tillräcklig så
får jag någon jävla urinvägsinfektions blåskatarr skit -.-
var in till sjukhuset idag bläää hatar stället. fick ännu en jävla
medicin.


just nuu är jag död. ska ha film kväll med mig själv HAHAHA -.-
men har laddat upp med lite TRANBÄRSJUICE och lite chirre
för att sörja liksom. det sägs att man ska dricka mkt. men har
fan ingen lust att dricka när man måste gå på toa var och varannan
minut och pissa ut BLOOOD? nja,. jag står över.

och fan vad ont det gör. 
 

DÖD!!

hoppas iaf att ni alla får en bra jävla kväll.
ska dra.

blabal / W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0