so sick

Heey!
ingen skola för mig idag, har hostat hela natten dock! och inte får man sova på
mornanrna heller, orkar man inte visa sig på skolan för en dag, ringer alltid amanda
och emma och väckenr en, aja. nu vet ni i alla fall att jag lever och är oskadd, imorgon
kommer jag på skolan som vanligt igen. oavsett fall jag har hosta eller inte.

suuuuck, nog hade jag hellre gått på skolan idag, det är så dött i det här huset!
sitter och fifflar på med den grafisk portfolion, har lite problem med designen men
det löser väl sig, jaja tror jag ska ta en lååååång promenad.  

image26

see ya/ larssons 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilden med min snygga blick istället ;)

2008-05-08 @ 23:12:43
URL: http://amly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0